ملازمت چاہتے ہیں تو 6 چیزیں CV سے نکال دیں
  • 1
  • 0

http://tuition.com.pk
cv important job

کسی بھی ادارے میں ملازمت کے حصول کے لیے آپ جو چیز انہیں سب سے پہلے مہیا کرتے ہیں وہ ہے سی وی یعنی آپ کا “Resume” or “Curriculum Vitae” or “CV” جس میں آپ کا مختصر جائزہ لکھا ہوتا ہے ۔ اس میں آپ کی تعلیم سے لے کر کام کے حوالے سے تمام سرگرمیاں شامل ہوتی ہیں ۔

جس کو دیکھ کر آپ کو ملازمت کے لیے بلایا جاتا ہے۔ کیا آپ جانتے ہیں کہ آپ کی سی وی میں کچھ ایسی چیزیں بھی شامل ہیں جسے ہٹانے کی ضرورت ہے اور انہیں چیزوں کی وجہ سے بعض اوقات آپ کو انٹرویو تک کے لیے بھی منتخب نہیں کیا جاتا ۔ آئیں دیکھتے ہیں کہ وہ کیا چیزیں ہیں ۔


شوق و دلچسپی
اپنی دلچسپیوں اور شوق کا ذکر نہ کریں . سی وی میں یہ چیزیں مناسب نہیں لہٰذا مناسب معلومات کے لئے خلائی کو محفوظ کریں اور اسے سمجھدار طریقے سے استعمال کریں ۔

تنخواہ کی توقعات
سی وی میں تنخواہ کی توقعات یا طلب لکھنا بھی غلط ہے۔ اس کی وجہ سے آپ کو ملازمت کے لیے مسترد کیا جاسکتا ہے۔ اس لیے سی وی میں تنخواہ کی توقعات لکھنے سے گریز کریں تو بہتر ہے ۔

رابطے سے متعلق غیر ضروری معلومات
ذاتی معلومات بہت زیادہ دینے کی ضرورت نہیں ہے ۔ آپ کے نام، ای میل ایڈریس ،رابطےنمبر اور ایڈریس کافی ہے۔

ملازمت میں وقفہ
اگر آپ کی سی وی یہ ظاہر کرتی ہے کہ آپ مختلف اداروں میں ملازمت کے دوران درمیان کچھ عرصہ فارغ بھی رہے ہیں تو یہ چیز آپ کی سی وی پر منفی اثرات مرتب کرے گی- مختصر وقفہ کے بارے میں ہمیشہ انٹرویو کے دوران ضرور پوچھا جاتا ہے- اس لیے ایسی چیزوں کے لیے بھی خود کو تیار رکھیں-

“Resume” or “Curriculum Vitae” or “CV”
“Resume” or “Curriculum Vitae” or “CV سی وی کے اوپر لکھے جانے والے ایسے الفاظ کو ختم کر دیں کیونکہ آپ جب آپ اپنی سی وی کسی ادارے میں دیتے ہیں تو اسے معلوم ہوتا ہے کہ آپ اسے اپنی سی وی دے رہے ہیں یہ لکھنا ضروری نہیں اسکی جگہ اسے اپنے نام سے تبدیل کردیں۔ اس سے آپ کا ادارے میں اچھا تاثر پڑے گا ۔

بیان مقاصد
اس میں آپ وہی چیزیں شامل کریں جو حقیقت پر مبنی ہوں۔ جیسے کسی اور ادارے میں آپ کا تجربہ ، آپ کی قابلیت اور مہارت وغیرہ۔ آپ کو کوئی بھی غلط بیانی کرنے کی ضرورت نہیں جس سے آگے جاکر آپ کو ملازمت کے دوران دشواری کا سامنا کرنا پڑے- آپ کو منتخب کرنے والے انتہائی باریک بینی سے سی وی کا مشاہدہ کرتے ہیں اور ایسی معلومات جو حقیقت سے مطابقت نہ رکھتی ہوں دیکھتے ہی آپ کی سی وی کو مسترد کردیتے ہیں-
 

تازہ ترین

اپنا تبصرہ چھوڑیں